6 Mayıs 2009

Peynirli milföy böreği


Dün akşam işten eve döndükten sonra akşam çaya gelecek misafirlerim için kısa bir sürede hazırladığım bir börek. Beyaz peynir ve domatesleri küp küp doğradım. Sivri biberleri de küçük küçük doğradım. Hepsini karıştırdım. Buzluktan çıkardıktan sonra şekil alabilecek kadar yumuşamış milföy hamurlarının ortasına bu karışımdan koyduktan sonra her iki kenarını ortada birleştirdim. Yumurta sarısı sürdüm, normalde 200 derecede pişiriyorum ancak bu aralar fırınım bozuk ve her şeyi kavurma eğiliminde. Bu yüzden 180 derecede pişirdim. Ben 8 adet miilföy kullandım. Peyniri göz kararı koydum, 2 adet küçük boy domates, 2 adet biber kullandım. Siz miktarını kendinize göre ayarlayabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Milföy hamuru benim de çoğu zaman kurtarıcım oluyor; hem pratik hem de lezzetli. Hele böyle hamarat ellerle birleşince harika börekler çıkıyor ortaya:). Ellerine sağlık canım.
    Sevgiler:).
    aslı

    YanıtlaSil