16 Mart 2009

Pudingli Kabak Tatlısı


Tarif Dr. Oetker'den

1 kg bal kabağı

1 çay bardağı toz şeker

1 çay bardağı su

10 adet pötibör bisküvi

1 paket vanilyalı puding

3.5 bardak süt

Bir tencereye doğranmış kabakları şekeri ve suyu koyun, kabaklar yumuşayıp suyunu çekene kadar pişirin. Ben yarım kilogram kabak kullandım ve şeker miktarını azaltmadım hatta tat çok tatlı sevenler belki çok az daha şeker ilave edilebilir. Kabaklar pişince çatalla ezip ufaladığınız bisküvilerle karıştırın(ben bisküvi koymadım) Ayrı bir tencerede vanilyalı pudinginizi 3.5 bardak sütle pişirin. Servis kase/kuplarına bir sıra balkabaklı karışım bir sıra puding olacak şekilde yerleştirin. Benim pudingim henüz çözemediğim bir sebepten cıvık olduğu için sıra sıra görünmedi karıştı ancak lezzeti çok güzeldi. Üzerine tarçın dökerek yedim siz damak zevkinize göre süsleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder